en kall vinterdag

En strålande fin, kall och klar vinter dag. Det enda som fattas är väl snön då, men man kan ju inte få allt *L*
Det blev kallt så fort bara, även fast det nu är i december var jag inte riktig beredd.
Var lite svårt att veta vad jag skulle sätta på Lycka för kläder. Hon är ju så frusen av sig, och frysa vill jag ju inte att hon ska behöva göra! Hon har en jätte fin vinteroverall, som hon har fått av en vän till mig. Men om jag satte på henne den i dag, vad ska jag då klä på henne de riktigt kalla dagarna?
Det fick bli en varm fleeceoverall och så en vinterjacka ovanpå det. Lager på lager, ska ju vara bra *S*
Lite förvånad såg hon ut, min lilla fyrbenta vän, när det var så många kläder som skulle på innan vi kom ut. Klädvalet verkade i a f bra och lagom varmt för min lilla fyrbenta vän :-)
Eftersom vi båda var ordentligt klädda, slapp vi frysa. Det var så skönt ute! Och roligt! För i dag var många av Lyckas kompisar ute samtidigt som vi, så det blev en hel massa lek och bus :-D


Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0