en lugn skön dag


Stort sett, där jag är, dit följer Lycka med. Hon är ju min lilla följeslagare och fyrbenta lilla vän :-)
Det är en sån självklarhet att hon är med mig att "alla" numer tar det förgivet. *S*
I går hamnade vi på en liten släktträff, min följeslagare och jag. (Naturligtvis hade jag frågat innan om det var okay att Lycka var med)
Det märkets vilka vi träffar ofta, Lycka och jag, och vilka jag träffar mer sällan.
De vi träffar ofta ser hennes närvaro som självklar, medan de jag träffar mer sällan såg väldigt förvånade ut när det dök upp en hund på kaffekalaset.
Jag förstår dem, hundar är ju inte så vanligt förekommande på kafferep. Jag måste dock få tillägga att alla enbart såg det som positivt att hon var med, även om de såg lite förvånade ut till en början *S*
Jag var inte den enda hundägaren i sällskapet, men jag var den enda som hade min med mig. Alla andra hade lämnat hunden hemma eller hos någon hundvakt.
Det lät som att det kommer vara fler fyrbenta vänner med på nästa släktkalas :-)

Efter gårdagens roliga äventyr var det skönt med en lugn hemmadag i dag :-)


Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0