god jul och gott nytt år!

Lycka är fortfarande lite snuvig och hostig men helt klart piggare än i går :-)
Jag saknade våra riktigt långa promenader i dag. Men njöt massor av de små korta som vi kom i väg på, min underbara lilla fyrbenta vän och jag :-)
Så skönt att komma ut och andas lite frisk luft mellan julgodisbak, julmatlagande och allt annat julstök som måste fixas så här dagen innan den stora dagen

Kommer troligen inte hinna sitta så mycket framför datorn de närmsta dagarna eller så. Antagligen kommer jag ha lite mycket annat att stå i skulle jag tro, så här i juletider *L*
Med en önskan om en riktigt god jul och ett underbart gott nytt år!


Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0