tröjan ser ut att bli lite stor...

Snöblandat ösregn och blöta men ändå isiga vägar. Lite halt och svårt att gå var det och inte det mysigaste promenadvädret.
Inte en människa så långt ögat såg, till en början, men sen dök det upp ett par tappra hussar och mattar som var ute och rastade sina hundar. Så till Lyckas stora glädje blev det lite lek under promenaderna oxå :-) 
Men både jag och min lilla fyrbenta vän var väldigt nöjda över att komma in i värmen igen efter våra promenader :-)
                          
                                  *   *   *
 
Har stickat några varv till på tröjan till Lycka. :-)
Och nu börjar jag fundera lite på hur stor min lilla hund egentligen är.
 Det verkar som att jag tror att hon är större än vad hon egentligen är. *S*
 För ju längre jag kommer på tröjan, desto mer börjar jag ana att den tröjan kommer att bli på tok för stor för min lilla vän
Men det återstår att se, om jag nu lyckas få i hop den, vill säga *S*
 
 
Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Moltas matte

Du får väl tvätta tröjan lite för varmt, och i värsta fall tumla den, så krymper den nog ;)

2009-12-05 @ 16:23:06
URL: http://moltasthedog.blogspot.com
Postat av: nica

hihihi

Smart! Att jag inte tänkte på det! Har jag tur så blir den så där härligt filtad på köpet oxå S

Nu finns det hopp för projektet liten stor tröja :-)

2009-12-07 @ 11:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0