vad kallt det var!

Det spelar ingen roll vilket väder det är, ut kommer man alltid när man har hund (sen att det kan vara längre eller kortare utevistelser, beroende på väder och vind, samt vilken typ av hund/husse-matte man har/är absolut, men ut måste man, iaf en liten stund *L*)
Idag var det en såndär dag då det såg mycket skönare ut ute när man var inne, än vad det egentligen var när man väl kom ut. Riktigt gråkallt var det. Som tur var hade jag klätt på Lycka lite varmare kläder, så hon slapp frysa. Jag tyckte att jag var bra klädd jag med, men så var det visst inte. Ganska snart kröp kylan in i märg och ben på mig.
Ökade på stegen. Det fick bli en promenad i rask takt.
Men skönt nu, när man är inne i värmen igen! :-)


Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0