Äntligen lekdax igen!

För ett par tre veckor sedan blev Lycka sjuk, väldigt väldigt sjuk. Det blev akutbesök på djursjukhuset. Där fick hon mediciner och ordinerades vila. Och det gjorde faktiskt underverk! :-)
Med tanke på hur dålig hon var, piggnade hon på sig fortare än vad jag trodde var möjligt *L*
Korta promenader blev sakta men säkert längre, och snart orkade hon följa med ut på våra normallånga promenader igen. 
Äntligen var hon åter sitt pigga, goa, glada jag igen, full av energi, bus och leklust. Min Lycka hade kommit tillbaka! :-D 
Så i går letade vi upp en hundkompis
Att se mitt lilla yrväder lixom flyga fram över ängarna med sin kompis igen, lycka, en sådan obeskrivlig lycka!!!


(att ta kort när de två virvlar runt, är typ dömt att misslyckas *S*, så det får bli det här ist)

Att åter få komma ut och röra på sig är så härligt! Och idag var det ju även ett ganska så, nästan, trevligt höstväder. Hoppas på att det får hålla i sig ett tag nu, för även om vi inte vart ute så mycket den senaste tiden, så är jag ganska så trött på regn och rusk

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0