Ett år med Lycka!

För ett år sedan kom Lycka hem! Den långa väntan var äntligen över och min hunddröm hade gått i uppfyllelse!Drömmen om en hund hade varit så stor och funnits så länge, lyckan, glädjen och lugnet som infann sig när jag äntligen hade henne hos mig, obeskrivbar.
 Men ändå, någonstans långt inne, var jag nog lite orolig...
Drömmen jag haft så länge hade varit så stor. Det blev nästan lite skrämmande, stort, när den äntligen gick i uppfyllelse.  Hur skulle det bli när drömmen blev verklighet?
Allt det som min stora lufs givit mig för så många år sedan, skulle en liten hund  kunna ge mig allt det som jag saknat och drömt om så länge?
 Så här ett år senare, när min lilla tjej vuxit upp från bebisvalp till ung tik, kan jag inte annat än le åt det hela. Oron var helt obefogad. Svaret är ja!

Min lilla ullboll ger mig lika mycket här och nu, som min stora lufs gav mig där och då!

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0