lite shopping

Lyckas schampo och balsam var i det närmsta slut. Därför begav jag mig iväg för att införskaffa nytt.
Givetvis kom jag ut från djuraffären med betydligt mer saker än vad det från början var tänkt. Visst kan man kalla det impulsköp om man vill. Fast egentligen var det saker som Lycka behövde och det till ett väldigt bra pris, och då kan man ju se det som värsta fyndet istället *L*

Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder, sägs det. Vet inte om jag riktigt håller med om det. Men helt klart är det skönare ute om man har kläder efter väder. . .
Och det gäller även för en liten frusen hund, har jag märkt.

Lycka har en helt okay basgarderob. Det som framförallt saknades där var en vindoverall, och det var det jag köpte. Samt ett halsband och koppel. Allt var av märket Hurtta. Hoppas nu att det märket är så bra som det sägs vara
Så efter min shoppingtur blev Lycka värsta märkeshunden!
Okay, nu råkade allt det jag köpte vara förra årets hund mode, det var därför det såldes ut så billigt. Men det gör ju inget, så länge det är funktionsdugligt och sitter som det ska. Och Lycka verkar inte bry sig det minsta vare sig om märken eller om årets/fjolårets mode. Så länge kläderna sitter bra och hon slipper frysa och/eller bli blöt så är hon nöjd och glad.

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0