valp lek!

En av mina vänner kom och hälsade på. Med sig hade hon sin bedårande söta labradorvalp. 11 veckor gammal, fortfarande med bebisdoften kvar och så liten! Liten, jaa, för att vara labrador är han liten, han har massor kvar att växa och lite till. Men redan nu är han aningens större än Lycka! Något jag nog inte riktigt hade räknat med.*L* 
 Jag hade nog trott att min lilla fyrbenta vän skulle se ut att tillhöra modell medelstor hund, åtminstone första gången de träffades. Men icke! *S*
De hade så roligt mitt yrväder och valpen. De sprang runt, lekte, busade och brottades så det stod härliga till och lite mer ändå! Jag tror att Lycka har fått en ny kompis! :-)

Vilken kväll! :-D

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0