gråtrist väder men en rolig dag

Som den snälla och lojala vän hon är, min Lycka, följde hon med mig ut. Fast hon hade nog hellre legat kvar i den varma goa sängen kan jag tro *L* Hon mindes allt för väl vilket väder det var när hon var ute tidigare under dagen, duggregn, blött och ruggigt, inte alls mysigt.

Mycke bättre väder var det inte under den här promenaden heller. Men jag tror ändå att min fyrbenta lilla vän var glad över att hon följde med mig *S*

För vilken rolig spring och lek promenad det blev! :-D

Först träffade vi pudeltiken som tycker så mycket om att springa, hoppa, skutta och busa. Medan Lycka och hon lekte, dök lilla vita pudelhannen upp och snart var även han med i den roliga hundleken :-)

När de tre fyrbenta vännerna lekte som bäst, kom det en ung schäfermix hanne. Han blev så lycklig över att ha hittat en hel hög med hundkompisar, om än lite små, att leka med. Det dröjde inte länge förrän även han var med i leken. Han var rätt så stor i förhållande till de små hundarna. Men han var så otroligt försiktig och fin i sin lek med dem, så det gick hur bra som helst :-)

Det var så kul att se :-D

 

Så även fast vädret kanske inte var det roligaste, har vi ändå haft en riktigt kul dag, min fyrbenta lilla vän och jag :-)

 

 

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0