häst och vagn

Morgonpromenaden var nog mest ett nödvändigt ont för min tappra och trogna följeslagare. Regn, vattenpölar och slask på en och samma gång var på tok för mycket blött för att Lycka skulle trivas där ute.

Som tur var så slutade det regna längre fram på dagen. Och vilken rolig lek promenad min lilla fyrbenta vän och jag kom ut på då :-D

Först träffade vi på en jack russel hanne som Lycka lekte en massa roliga hundlekar med :-)

Sen lekte vi en av Lyckas nya favorit lekar, hopp över vattenpöl. Bäst som vi gick där på vägen och hoppade över en och annan vattenpöl råkade vi hamna bakom en häst som drog en vagn.  Hästen måste ha vart trött, för fort gick den inte.

Perfekt tillfälle att leka intervall fot med störning *S*

Och fast Lycka tyckte att hästen och vagnen var hur spännande som helst gjorde hon som jag bad henne och gick så fint fot hela tiden :-)

så otroligt duktig!

 

 

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0