rolig skallra och sol

Vilket inte trevligt väder det var idag! :-/

Det blev en lång, mindre skön men mycket rolig promenad med en massa lek och bus i morse. Därefter har vi, till Lyckas stora glädje, mest haft en mysig och rolig inomhus dag :-)

Efter ett härligt bad med pälsvård, manikyr och pedikyr fick Lycka en liten present. Det var en liten barnskallra. Att hon skulle tycka den var rolig hade jag förstås hoppats på. Men att min lilla fyrbenta vän skulle tycka att den var så skojig, det hade jag väl aldrig trott *S*

   
Medan hon busade, lekte och hade det hur kul som helst med sin skallra, passade jag på att göra klart solen till min egna lilla solstråle Lycka :-)

    

 

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0