godisväska

Idag åkte Lycka och jag iväg till en djuraffär där vi strosade runt ett tag :-)
Det fanns hur många vill-ha-saker som helst där, men på något sätt lyckades jag motstå nästan alla frestelser och köpte typ bara det som jag från början hade tänkt :-)
Det berodde inte enbart på att jag var duktig, utan mycket var även affärens förtjänst, tror jag *L* De hade lixom inte riktigt hunnit fylla på alla hyllor, så det var lite utplockat på sina håll. Exvis så hade de ett stort utbud av fina, bra och funktionsdugliga höst och vinter kläder, men Lyckas något speciella storlek hade de ännu inte hunnit få upp på hyllorna. Personalen erbjöd sig visserligen att gå och hämta. Men Lycka har en ganska så bra bas garderob, så det tyckte jag inte att de behövde göra. Om det skulle visa sig att Lycka saknar något, vet jag att det kan finnas där och kan ordna med det då  :-)
Men när jag hittade den, förhoppningsvis, smarta och praktiska, typ, godisväska som jag har letat efter ett tag, kunde jag inte låta bli att köpa den :-)
Hoppas nu bara att den är så bra, som jag fått för mig *L*





Må så gott!

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Godisväska???

Blir bara så nyfiken.

Hur ser en sådan ut?

Och hur fungerar den?

Duger inte en påse, ifickan?

Kan man inte få se en bild?



Eva

2010-08-29 @ 21:19:41
Postat av: Eva

Godisväska???

Blir bara så nyfiken.

Hur ser en sådan ut?

Och hur fungerar den?

Duger inte en påse, ifickan?

Kan man inte få se en bild?



Eva

2010-08-29 @ 21:20:51
Postat av: Nica

Självklart duger fickor alldeles utmärkt :-)

Men ibland har kläderna mina alldeles på tok för få sådana för att jag ska få plats med allt jag tänkt släpa med mig ut S och då tänkte jag att godisväskan kunde vara en smart lösning på det lilla problemet L

Får se om det fungerar så bra som jag hoppas :-)

2010-08-30 @ 17:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0