kalas och stickad sjal

Idag var vi bjudna på kalas och min lilla fyrbenta vän var varmt välkommen att följa med :-)

En del av de andra gästerna såg först lite förvånade ut när de såg Lycka *S* Men alla bemötte min lite blyga fyrbenta vän så lugnt och så fint *L* Det gjorde att Lycka, efter det att jag hälsat på alla, vågade lämna sin trygga plats vid mina ben och själv gå fram och säga hej till dem på egna tassar :-)

Självklart både förstår och respekterar jag att det inte alltid passar sig att Lycka följer med. Absolut!

 Men jag hoppas att alla de som låter henne följa med, förstår hur mycket jag uppskattar det och hur mycket det underlättar för mig! :-)

 

 

                                                                                 *   *   *

 

 

Det är inte ofta som jag pysslar ihop något som inte är till Lycka. Men ibland händer det, och den här gången blev det en sjal.

Jag hoppas att den kommer värma gott och vara skön att krypa in i när lite kyligare sensommar/höst kvällar kommer

 


 

 


Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Eva

Mycket fin sjal.Tänk att få gosa in sig i en sådan.

Lätt luftig och varm.

Den som fick den känner sig nog mycket uppskattad och glad.

Lycka blev säkert inte ledsen att komma i andra hand,en gång.

Eva

2010-08-22 @ 21:55:04
Postat av: Nica

Lycka är så härlig! Hon kräver lixom inget, men uppskattar massor allt hon får. Det gör det så roligt att ge. Med den som fick sjalen är det samma lika :-)







2010-08-23 @ 18:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0