Lyckas docka


Riktigt nöjd med amigurumis dockan blev jag inte.
Men jag känner mig i a f otroligt nöjd över att jag lyckades med att få ihop den! :-)

Att den sen inte alls ser ut som Harajukuflickan på mönsterbilden, vilket inte enbart beror på att jag valde att virka i andra färger, det är en annan sak *S*
Om Lycka gillar sin nya docka eller inte, det återstår att se.

Vet inte om det kan påverka, men för säkerhetsskull så väntar jag med att ge den till henne tills risken för eventuella adoptivbebisar är över för den här gången



 

 


Må så gott!

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Den är ju alldeles för fin för att lekas med. Se men inte röra är nog svårt.

Eva

2010-08-09 @ 21:26:22
Postat av: Nica

Tack!

Lycka är väldigt försiktig med alla sina leksaker, så jag tror nog att den kommer att hålla :-)

Skulle den gå sönder, må det vara hänt. Den är gjord till henne så meningen är att den ska användas :-)

2010-08-10 @ 20:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0