man tager vad man haver

Även fast jag tycker att det verkar smidigt med ett trimbord, tror jag ändå att det kommer dröja länge tills jag ev skaffar ett eget.
Men att sitta på golvet blir i längden minst sagt ganska obekvämt. Dessutom har jag märkt att det underlättar en hel del om ljuset är hyfsat ok :-p
Så här efteråt kan jag tycka att jag borde ha kommit på det tidigare. Men bättre sent än aldrig *S*
Nu har jag i a f hittat ett trim ställe som fungerar bra mycket bättre än golvet. Köksbordet! *S*
Hur smidigt som helst! :-D
 
 
 

Må så gott!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: eva

Tänk att det alltid förr eller senare dyker upp

lösningar på sina problem. Matbord var för enkel lösning för att dyka upp direkt.

Eva

2010-08-02 @ 16:33:00
Postat av: Nica

ja, oftast finns ju lösningar på problem betydligt närmare och enklare än det först kan verka L

i det här fallet stod väl bordet lite för nära för att jag skulle lägga märke till det. tog bara typ 1½ år för mig att upptäcka det S

men som sagt, bättre sent än aldrig L

2010-08-02 @ 21:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0