3:e advent

En av mina vänner och jag gick i hundtankar samtidigt. För mig kändes det nästan som en evighet från det att jag på allvar började mitt sökande, tills dess att jag äntligen fann min så högt efterlängtade Lycka. Men för min vän tog det ytterligare ett helt år av letande innan hon hittade sin fyrbenta vän. Lycka är alltså nästan på dagen ett år äldre än min väns hund.
Jag har upplevt det som att Lycka genom hela sin utvecklingsfas från valp till ung vuxen hund har varit, och fortfarande är, så otroligt lätt.
När jag nu ser min väns unghund vara så som jag trodde att unghunds tiden skulle bli, kan jag ärligt säga att min lilla fyrbenta vän verkligen har varit så lätt som jag upplevt henne! Något som jag tror att jag framför allt kan tacka hennes stora önskan om att vara till lags för *L*
Det är sällan som verkligheten blir så som man i drömmarna tänkt sig, men Lycka har givit mig så otroligt mycket mer i verkligheten än vad jag i drömmarna och önskan någonsin vågade hoppas och tro




Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0