Douglas och Lycka

                         
Douglas och Lycka är nästan på dagen lika gamla. De lärde känna varandra när de var valpar och har lekt och busat tillsammans sedan dess *L*
Om jag skulle förmänskliga de två fyrbenta vännerna, skulle jag likna deras djupa vänskap vid en nära bror och syster relation. De två vännerna känner varandra mer än bra och trivs verkligen i varandras sällskap, och vid det här laget känner de även den andres matte väldigt väl. Jag tror det kan ha med det att göra att det är så enkelt, lätt och smidigt att ensam ta med sig de båda ut. Något som visserligen sker ytterst sällan men ändå. När jag senast lånade med mig Douglas på en av Lyckas och mina promenader, var den enda skillnaden den att jag i stället för en hade dubbelt så många fyrbenta vänner i mitt sällskap *L*
 Promenaden blev så som roliga och härliga hundpromenader ska vara, helt underbar! :-D




Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0