en liten vallande hund

Även fast det inte var så kallt, var det ändå inte så skönt ute idag då det blåste ganska mycket. Ibland kom det sådana kastvindar att jag nästan trodde att min lilla Lycka skulle blåsa iväg. Vilket hon som tur var inte gjorde :-)

Men vilka roliga promenader vi hamnade på idag :-)

Jag trodde att det bara skulle vara Lycka och jag som var ute och gick. Men så var det inte. Idag träffade vi på en hel massa hundar som vi aldrig mött förut. De allra flesta var tikar, så mycket lek och bus blev det för min lilla fyrbenta vän :-)
Vid ett tillfälle var det fem små hundar som sprang runt och lekte i snön och så en Shetland sheepdog. Den lilla hunden blev lite smått frustrerad på alla hundar som bara fortsatte att springa runt och leka sina lekar. Hon som varit så duktig och vallat in dem. Hur hon än försökte lyckades hon inte få dem att stanna där hon tyckte att de skulle vara. Hon såg för söt ut. *S*
Inne i värmen hade vi sen en härlig mys och pälsvårds stund innan vi lekte en massa roliga inomhuslekar min lilla fyrbenta vän och jag :-)

Jag har även stickat lite till på tröjan till Lycka och _kanske, kanske_ kommer den här att passa henne :-)



Må så gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0