jag saknade Lycka

Allt som oftast så är Lycka med mig. Där jag är där är även Lycka, min trogna följeslagare :-)

Hon brukar vara minst lika välkommen som jag när vi ska någonstans. Men ibland är det inte så. Som igår. Då jag var bjuden på en middag där fyrbenta små vänner inte fick närvara. 

Att hitta någon som ville ta hand om Lycka gick lätt och smidigt :-)

Vetskapen om att min lilla fyrbenta vän hade det bra på alla tänkbara sätt och vis, var en förutsättning för att jag skulle kunna gå iväg på middagen. 

Men även fast jag visste att hon hade det hur bra som helst, att hon hade det bra mycket roligare där hon var än vad hon skulle ha haft det på middagen med mig   ...   Vad tomt det var när hon inte var vid min sida! Vad jag saknade min trogna följeslagare!

 

Idag, härliga promenader tillsammans med min underbara fyrbenta lilla vän. Vi har lekt och busat i massor.

Men mysigast av allt var ändå mys och gos stunderna i soffan :-)

 

 

 

Må så gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0