roliga lekpromenader och trimning

Vilka roliga promenader Lycka och jag hamnade på i dag :-D

Först träffade vi på stora svarta pudelhannen. Och sen blev det lek och bus i massor med Douglas :-D

 

 

Det var oxå dax för klo, tass och nos trimning igen, så det fick bli en av våra inomhusaktiviteter idag *L*

Det gick sådär bra den här gången. Jag tror nämligen att trimmern jag har snart har gjort sitt :-s 

Den var lixom väldigt seg och slutade kippa helt och hållet med ojämna mellanrum. Men på något sätt lyckades jag som tur var få igång den igen varje gång den la av. Så allt som skulle trimmas blev det tillslut :-)

Men jag tror helt klart att det börjar bli läge att se sig om efter en ny

 

 

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0