roliga ute dagar och OS mössa

Efter det att den extrema kylan och blåsten gav med sig har Lycka och jag varit ute massor :-)

Vi har lekt och busat i snön. Vi har gått härliga promenader. Mycket rolig hundlek med kompisar har det oxå blivit för min lilla fyrbenta vän *S*

Så roliga dagar :-D

I morse gick Lycka och jag upp till hundträffen!

Lycka kan ju vara lite reserverad mot andra hundar och kan ibland behöva lite tid på sig innan hon bestämt sig för om hon vill vara med och leka. Därför har jag valt att inte ta med henne dit, där hundarna lixom på en gång fortsätter leken där den avslutades sist. Men efter det att hon själv tog initiativet till att leka med de för henne okända ungerska vizlorna, kände jag att hon nog var redo för att gå upp dit nu. För även fast det är många hundar där uppe på hundträffen, så känner hon redan de flesta som är där. Fast hon brukar då leka med en eller två åt gången och inte träffa alla på en gång. 

Och visst gick det bra :-) 

Det blev lek och bus med många roliga nya som gamla bekanta för henne där. Så roligt det var! :-D

På eftermiddagen sen blev det ännu mer lek och bus för min lilla fyrbenta vän *S* Då gick vi på promenad med Douglas och hans matte :-)

 

 

                                                           *   *   *

 

Något var man ju tvungen att hitta på under de kalla och blåsiga dagar som var. I brist på annat att göra fick jag för mig att försöka göra OS mössan. Det visade sig vara en virkad historia det, men jag fick ihop den tillslut *L*

 

 

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0