snö i massor

Jag är glad över att jag lyckades få ihop den där polotröjan till Lycka *L*

Den var helt perfekt att ha under hennes vinteroverall idag :-)

 För även fast solen sken (en stund), var det ändå riktigt kallt ute. Den friska kyliga vinden gjorde att det bet ordentligt i kinderna ibland.

På en av våra promenader råkade vi hamna på ställen där inte så många gått före oss sen snöstormen. Där låg snön så djup på sina håll att jag sjönk ner enda till låren i allt det vita. Lycka kunde omöjligt gå där själv, hon skulle försvinna i all snö. Så en bra bit av den promenaden fick jag bära min lilla fyrbenta vän.

Efter det har min trogna lilla följeslagare och jag hållit oss på lite mer plogade och upptrampade vägar när vi varit ute :-)

 

 

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0