snöstorm!

Och jag som tyckte det var snöstorm igår...

Men det var ju ingenting jämfört med hur det är idag! :-/

Gårdagen var visst bara en liten lätt uppvärmning för snöfallet och vindarna.

Ett litet smakprov på vad som komma skulle, lixom.

   Det var riktigt obehagligt att vara ute när vinden hade en sådan kraft och styrka att den utan problem fick mig att lätta.

Så vinter picknicken jag hade tänkt mig idag blev inte av. 

I s t har Lycka och jag haft en rolig dag inne i värmen :-)

Hopp och spring genom tunnel, dansa piruett och vilken hand, blev några av våra lekar *S*

Gosiga mys stunder i soffan har det givetvis oxå blivit mycket av även idag :-)

 

 

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0