djupfryst

I dag var det ju ännu kallare än i går!
Lilla Lycka fick ha fyrdubbla kläder på sig när vi gick ut på våra promenader. Var lite fundersam över hur det skulle gå för min lilla fyrbenta vän att röra på sig i alla de där kläderna, men det verkade inte bekomma henne det minsta där hon glad och lycklig skuttade runt i snön :-)
Trodde att jag och min fyrbenta lilla vän skulle vara nästan ensamma ute när det var så kallt, men vi mötte betydligt fler människor idag jämfört med igår.
Lycka verkade hålla värmen bra i alla sina kläder :-)
Men jag blev i det närmsta djupfryst, trotts alla mina kläder som satt lager på lager enligt konstens alla regler.
Så skönt att komma in i värmen igen!
Hemma lekte vi sen en massa roliga inomhuslekar, min lilla fyrbenta vän och jag :-)
Som leta - efter- godis- leken, dansa, krypa och springa genom tunnlar för att nämna några. *L*



Må så gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0