en halv skön promenad och hundlek

Det var så fint ute. Solen sken och alldeles ny vit snö låg på marken.

Jag ville bara ut i allt det vackra fina :-)

Vilken tur att jag har min trogna lilla följeslagare och vän, som mer än gärna följer med mig *L*

Jag kände så för att gå en lång härlig promenad.

Så vi vandrade i väg, Lycka och jag.

I början av vår promenad var det oxå precis så härligt som jag hade förväntat mig :-)

Men sen, när vi gått en ganska så bra bit hände det något med vädret. Helt plötsligt, bara så, försvann den blå himlen och den lysande fina solen. Istället drog mörka moln in över himlen. Det började blåsa kallt och hårda snökorn kom farande i vinden.

Det gick så fort, från att ha varit en hur skön promenad som helst, till att bli det raka motsatta.

Valde att vända om och gå en kortare och betydligt snabbare väg hem *S*

 

Lyckas kompiskrets minskar rätt så kraftigt så här i löptid.

Men idag lyckades vi träffa på både en westie tik och en kastrerad hanne som hon fick leka och busa med :-)

 

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0