en liten hundträff

En underbar snöig vinterdag, om än lite väl kall.

Har som tur är lyckats sticka ihop en tröja till Lycka som passar, så nu är hon varm och go när vi går på våra promenader :-)

När tröjan hennes väl var klar, kom jag på att det kanske inte vore så tokigt om jag själv hade något varmt att ta på mig på huvudet, så att även jag skulle kunna hålla värmen något lite bättre *S*

Så nu har jag även knåpa ihop en mössa till mig själv. Inte den finaste skapelsen som skådats det kan inte påstås, men den värmer som tanken var iaf *S*

När Lycka och jag var ute och gick idag träffade vi på Douglas och hans matte. Det blev en trevlig promenad med lek och bus för våra fyrbenta små vänner :-)

På vår väg mötte vi några andra hussar och mattar som var ute med sina hundar. Det blev som en liten hundträff där stora och små hundar sprang runt, busade, lekte och hade det jätte kul tillsammans. Precis så som det ska vara! :-)

 

 

Må så gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0