vinteroverall och hundlek på isen

I höstas fick Lycka en så fin vinteroverall av en vän till mig :-)

Tyvärr visade det sig att overallen inte alls satt som tänkt när den användes som tanken var.

Klurade lite och började sedan knepa, knåpa och fixa lite med overallen. 

Fortfarande växer den en aning, och jag vill inte påstå att ändringarna jag gjorde är de finaste som skådats, men jag lyckades. Den går att använda nu!

Lycka har en vinteroverall :-D

                                            

                                                *   *   *

 

Solen sken när Douglas och hans matte, Lycka och jag var ute och vandrade över isen på sjön idag. Det var så fint!

 Vilken härlig promenad det var! :-)

Våra fyrbenta vänner lekte och hade det så kul tillsammans. Det var så kul att se deras roliga hundlek :-)

Douglas och Lycka brukar alltid leka så fint och ha det så roligt tillsammans, men idag verkade Douglas lixom lite små kär i Lycka. Så tyvärr kommer våra fyrbenta små vänner troligtvis inte få leka så mycket med varandra den närmsta tiden, för antagligen är hennes löp nära nu.

 

 

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0