dröm och verklighet

Min lilla fyrbenta vän har (allt som oftast) varit otroligt uppmärksam och lyhörd. Hennes stora önskan om att vara till lags har gjort henne väldigt följsam. Men under de senaste dagarna har hon, om möjligt, varit ännu lättare än vanligt.
Kanske har det något med hormonerna efter löpet att göra, för Lycka var ungefär likadan för ca ett halvår sedan.
Men kanske är det inte enbart hormoner. Kanske kan det ha att göra med att min trogna lilla följeslagare nu börjar bli ung vuxen.

Oavsett vilket, just nu överträffar hon vida alla mina förväntningar och förhoppningar *L*

 Allt det jag inte riktigt vågat hoppas på att uppnå, men ändå innerst inne önskat, där är vi just nu min lilla fyrbenta vän och jag :-)
otroliga, fantastiska och alldeles underbara Lycka *L*
 
 


Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsonne

Kanske har det att göra med att du har lyckats visa henne hur du vill att hon ska uppföra sig?

2010-08-01 @ 07:49:06
URL: http://valpenborderline.blogspot.com
Postat av: Nica

Tack! kanske är det som du säger L

hoppas, fast jag vågar nog ändå inte riktigt tro att vi redan är där min lilla fyrbenta vän och jag, men vilken otrolig känsla det skulle va om vi är/kommer dit :-)

(det är ju lixom ett av målen med vår resa L)

det bästa med de fyrbenta vännerna är att det är här och nu som gäller, så just nu vandrar jag runt på små moln och bara njuter :-D



2010-08-01 @ 21:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0