fungerande schampo!


Förra gången jag letade schampo köpte jag ju ett som var av samma märke som det Lycka brukar använda, fast en annan sort. Det gick som bekant sådär bra... :-s

Även fast det inte fungerade riktigt som tänkt sist, gjorde jag likadant den här gången, fast lite annorlunda ändå. *L* 

Den här gången köpte jag ett schampo av samma märke som ett balsam jag prövat en gång och som jag var nöjd med.

Med tanke på hur Lyckas päls såg ut, köpte jag även balsamet, för att på något märkligt vis vara på den säkra sidan :-p

Även fast det inte var så länge sedan Lycka duschade, ville jag självklart testa de nya grejerna i a f.

Och vad glad jag blev!

Lyckas päls blev så mjuk och så fin! *L*

Mycket mjukare, lenare och finare än den någonsin blev med det gamla schampot, som jag ändå var nöjd med!

Den här gången stämde det där med inget ont...

Det blev ju jätte bra det här! :-D

 

                               

                        

Må så gott!

 


Kommentarer
Postat av: Anna Freddie & Bilbo

Vad är det för schampoo och balsam som du lyckades hitta? Behöver hitta ett till min kines pojke. Så gärna en bild :)

2010-07-07 @ 20:57:27
URL: http://jakiya.blogg.se/freddiebilbo
Postat av: Nica

Visst är det svårt att hitta fungerande schampon!

Hoppas att det här passar även din lilla fyrbenta vän :-)

Har du tips på annat, tar jag gärna emot det. Kan helt klart vara bra med fungerande alternativ shampo/balsam, har jag märkt S

Schampot heter D 101 och balsamet D 102

ska försöka lägga upp en bild på det oxå :-)

2010-07-08 @ 12:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0