hundböcker

De två böckerna
 Zelda och meningen med att ha hund
  och
 Se vad jag säger
 väckte min djupt sovande läslust till liv igen :-)

Därför tog jag en sväng till biblioteket för att se om jag kunde hitta några andra intressanta hundböcker att läsa. Hundhyllan där var liten och dessutom väldigt utplockad, men jag lyckades i a f hitta ett par böcker som jag inte läst

Flockledare på två ben av Jeppe Stridh

 och

Hundfostran, en lydig hund är en lycklig hund av Erik Wilsson och Johan B Steen.

De två förstnämnda böckerna gav så mycket nya infallsvinklar, inspiration, tankar och idéer samt en hel massa aha-upplevelser :-)

Hoppas att de två sistnämnda böckerna bjuder på lika givande läststunder *L*

 

 

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0