stinkande grönt slem

Varför Lycka fick för sig att rulla sig i stinkande andbajs (?) vet jag inte. Kanske var det så enkelt att hon kände för att rulla sig i det svala gräset och att bajset bara råkade vara där. Kanske var det ett försök från hennes sida att förminska eller förstärka den egna doften, som för tillfället verkar vara nästintill oemotståndlig för alla hanhundar runt om kring.

Om det var ett sätt för henne att tala om för mig att hon kände för en svalkande dusch, lyckades hon i a f alldeles utmärkt *S*

För det var alldeles otroligt vad det där gröna slemmet stank illa!

Kan nog i o f s kanske tycka att min lilla fyrbenta vän hade kunnat välja något som var lite lättare att tvätta bort i s f. För det var varken helt lätt att få bort det där intorkade gröna äckliga eller att bli av med stanken från det.

Men tillslut så lyckades jag i a f :-)

Är glad att jag hade en sådan tur att det fanns såpass mycket schampo kvar i den gamla schampo flaskan, så att det räckte för att få min lilla fyrbenta vän ren och fin igen :-)

Måste helt klart se till att få hem något bra hund schampo ganska snart, i f a min lilla fyrbenta vän får för sig att hitta något annat mysigt att rulla sig i innan hennes nästa baddag

Lilla söt! *L*

 

 

 

Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsonne

Hoppas att du snart hittar ett schampo som fungerar - man kan inte tro att det gör så stor skillnad förrän man själv sett hur en puffpäls kan bli av ett schampo som passar för pälstypen...

2010-07-05 @ 14:01:57
URL: http://valpenborderline.blogspot.com
Postat av: Nica

om man inte sett det själv är det svårt att tro att det är så stor skillnad på schampo och schampo!

hoppas helt klart att nästa schampo flaska som kommer hem visar sig vara ett bra ett!

Allra helst det perfekta, såklart :-)

2010-07-06 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0