sommarförkylning

En envis och ettrig sommarförkylning flög utan förvarning på mig. Med feber, snuva och hosta blev jag liggande utan någon större ork till någonting. Min underbara lilla Lycka kräver ingenting, utan är glad och nöjd med det mesta. Ändå tycker jag att vissa saker behöver hon visst få göra för att må bra. För vissa behov har hon, det går lixom inte att komma ifrån, och vissa av dessa behov görs med fördel utomhus.

Vilken tur att jag har nära, kära och vänner som ställer upp så mycket! Tack vare deras underbara omsorger har det inte gått någon som helst nöd på vare sig Lycka eller mig under dessa dagar.

Även fast det går väldigt sakta och långsamt, hoppas jag nu att förkylningen är på väg att ge med sig så att jag snart kommer på benen igen. För lite segt och tråkigt är det att inte orka göra någonting.

 

 

 

Må så gott!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0