en trasig trimmer och en halv trimmad nos

Så gick då nos trimmern sönder igår.

 Och där satt jag med en trasig trimmer och en halv trimmad Lycka :-s

Även fast min lilla fyrbenta vän inte bryr sig så mycket om hur hon ser ut, kändes det rätt så angeläget för min egen del att få tag på en ny trimmer så att jag kunde trimma klart hennes nos. För så kunde min lilla prinsessa bara inte se ut!

Men att hitta en ny trimmer i närheten visade sig vara svårare än vad jag hade trott.

Jag visste att hund frisören hade närmare en månads väntetid. Men när jag inte lyckades få tag på någon trimmer gick jag ändå dit. Det kunde ju hända att hon fått ett sent återbud eller så. Det hade hon givetvis inte. Men hund frisören förstod hur akut det hela kändes och trollade fram en tid åt Lycka som idag. Så otroligt snällt av henne! Och så bra det blev! :-D

Nu ser lilla söt ut som hon ska *L*

 

 

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0