hundträffen och OS-cape

Lycka och jag avslutade vår härliga morgonpromenad med att gå till hundträffen. Sist vi var där var det fullfart då nio hundar sprang runt och lekte och hade det kul :-)

Idag var det oxå full fart, även fast antalet hundar var något färre. Vi träffade bara på två hundar där. Men så roligt och skojigt min lilla fyrbenta vän hade det där hon sprang runt och lekte och busade med både westies tiken och den pigga och glada jack russel hannen :-)

 

 

                                                  *   *   *

 

 

Garnet jag hade räckte inte till en OS-tröja till Lycka.

Så min lilla fyrbenta vän fick en OS-cape ist :-)

 

 

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0