min trogna följeslagare

En så rolig dag Lycka och jag har haft idag :-D

Vi har lekt, busat och haft det så kul!

Bl.a. lekte vi hitleken, intervallfot, och klara färdiga gå.

Vi lekte oxå en ny lek, hopp över vattenpöl. Den leken blev snabbt mycket populär hos Lycka *S*

   Mitt lilla yrväder var så duktig! Hon gick bredvid mig i lös fot, först bakom sedan förbi och så framför en hundkompis. Sedan stod hon så snällt och fint vid min sida och väntade tills jag sa att hon fick springa iväg och leka och busa med hundkompisen.

Vad hon kan min trogna lilla följeslagare! :-D

 

                                                                 *   *   *

 

Lekte lite till med mina strumpstickor. Det blev en mobilstrumpa den här gången *L*


                                                      

OM jag skulle få för mig att försöka sticka en tröja till Lycka igen… Kommer jag kanske så pass bra överens med de där strumpstickorna nu att jag nästan skulle kunna få ihop de där ärmarna på den ev. tröjan utan på tok för stora problem… Hoppas kan man ju alltid *S*

 

 

 

Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0