utflykt

Kändes som att både Lycka och jag började kunna skog och mark, vägar och gator runt om och att det skulle vara kul att se lite annat. Så tillsammans med en vän till mig och hennes barn åkte vi i väg på en utflykt :-D

Vi åkte till mitt barndomshemma. Där vandrade vi runt på för mig gamla välbekanta och för Lycka ny vägar :-)

Men vi hamnade oxå på gator och områden som var helt nya för oss alla. För min barndomsvärld såg inte alls ut som den en gång gjorde när jag var liten. Min barndomsskog var nästan helt borta! Träden hade ersatts av hus, stock och sten av asfalterade gator och vägar.

Vad konstigt det kändes att vandra runt och se allt det nya i det en gång så gamla välkända!

 

 

 

Må så gott! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0