utflyktspromenad

Sovmornar brukar vara något som är helt i Lyckas smak :-)

Men inte idag. Imorse tyckte nämligen mitt lilla yrväder att 7 var den perfekta tiden att gå upp och börja dagen på. Det tyckte kanske inte riktigt jag då som nog gärna hade sovit i a f något lite längre än så *L*

Men att gå upp tidigt en lördagsmorgon hade helt klart sina fördelar :-)

För det visade sig att dagen lixom blev lite längre om man inte sov bort halva morgonen *S*

 Så tack vare den något lite tidiga uppgången hann min lilla fyrbenta vän och jag med lite mer tidskrävande roligheter idag så som en mycket uppskattad och rolig utflyktspromenad :-D




 Må så gott!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0