ny trimmer!

Så, nu äntligen har jag införskaffat en ny trimmer :-D

När den hade laddat klart och fick användas, kunde jag självklart inte motstå frestelsen att pröva den *S*

I ärlighetens namn var Lyckas nos inte alls i något större behov av en trimning just nu, ny trimmad som hon var.

 Men snäll som hon är min lilla fyrbenta vän, satte hon sig väl till rätta och lät mig klippa och trimma, fixa och greja iaf *L*

Så mysigt det var! *L* Jag har nog saknat de här stunderna mer än vad jag förstått!

Men visst märktes det att det både var länge sedan som jag trimmade och att det var en ny trimmer som jag inte alls var van vid (men den här verkar helt klart mycket bättre) *S* Men Lycka satt där så tålmodigt så :-)

Speciellt bra på att det där med trimning vill jag inte påstå att jag någonsin varit oavsett trimmer. Nostrimning är nämligen en ädel konstform som är svår att lära, särskilt om man som jag, inte har någon större fallenhet för det. Men övning ger färdighet sägs det, så det här kommer nog bli bra :-)

 

    

 

 

Må så gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0