valplek

För tillfället har mitt lilla yrväder en hel massa spring i sina små ben :-)

Full av lek och bus som hon är tänkt jag att hundträffen helt klart måste vara det perfekta stället för henne just nu. Så vi gick dit, mitt lilla energiknippe och jag :-)

Det var bara två hundkompisar till Lycka där och de var inte alls lika leksugna som min lilla fyrbenta vän var. Men så dök den lilla cockerpoo valpen upp och han var minst lika full av lek och bus som Lycka *S* Vilken lek det blev! Så kul de hade det de små ulltussarna där de virvlade runt, busade och lekte tillsammans :-D

 Precis vad min lilla fyrbenta vän behövde *L*

 När vi var på hemväg Lycka och jag mötte vi den pigga, glada, hoppande och skuttande pudeltiken. Pudel matten tittade mycket granskande på Lyckas nos och sa:

– Du har bytt frisör till Lycka ser jag. Det gjorde du rätt i! Den som har klippt henne nu är mycket professionell och duktig. Det är verkligen mycket fint och bra klippt, det måste jag säga. Där ska du fortsätta klippa Lycka tycker jag.

Jag som fortfarande känner mig som en nybörjar amatör på hela den här nostrimnings biten blev självklart jätte glad över hennes ord :-)

 

 

 

 

Må så gott!                 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0