mindre snöstorm

                                
Strunt samma egentligen om det var jag som råkade komma iväg ut sent, eller om det var ovädret som var tidigt. Planerna på en lång och härlig morgonpromenad blåste hur som helst bort i en mindre snöstorm. Fy tusan så inte skönt det var!
Men kul hade vi, min fyrbenta lilla vän och jag. Vi busade runt och lekte en massa roliga lekar tillsammans :-D
När vi var på hemväg hade vi en sådan tur att vi mötte några hundkompisar, så Lycka fick dessutom leka roliga hundlekar och raca av sig ordentligt med sina fyrbenta vänner *S*
Efter en lång, rolig men mindre härlig promenad var det skönt att komma in i värmen igen :-)




Må så gott!
 

Kommentarer
Postat av: Eva

Varmt klädd ser jag.

Syns ordentligt i snön.



Ej längre mösslös.

2010-11-09 @ 20:27:41
Postat av: Eva

Varmt klädd ser jag.

Syns ordentligt i snön.



Ej längre mösslös.

2010-11-09 @ 20:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0