djuraffärsbesök och hundmötesfigurant

Det kändes som det var länge sedan som Lycka och jag åkte iväg på något roligt äventyr tillsammans, så idag åkte vi iväg och besökte den stora djuraffären *L*
Även fast det var länge sedan vi var där, var det ingen tvekan om att Lycka visste vart vi var när vi kom fram. Så ivrig, så förväntansfull, men ändå så otroligt duktig där inne i affären!
Som alltid fanns det hur många vill - ha - saker som helst där. Men det jag sökte, en liten lätt smidig apport, fanns inte inne. (Om jag inte ville ha en i aluminium då, men det kändes som lite väl mycket överkurs, så den lät jag bli *S* tillsvidare får vi fortsätta leka med den vi har )
Men vad gjorde väl det att apporten inte fanns, Lycka och jag kom iväg på en rolig liten utflykt tillsammans och det var ju det som var tanken med hela vår resa :-)
När vi var på hemväg, fick jag frågan om Lycka kunde agera hundmötesfigurant till en hund på ett hunddagis som hade hundmötesproblem.
Självklart ställde vi upp! Kul att kunna vara till hjälp och som bonus på det fick Lycka bra och nyttig träning oxå :-)
Efter en lång, rolig och händelserik  dag ska det bli skönt att krypa upp i soffan och bara mysa och gosa en stund *L*
 
 
 
Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0