en fartfylld dag

Redan när mitt lilla yrväder vaknade i morse var hon på ett riktigt lek och bus humör *S*
Så morgonen började med att Lycka och Sokrates sprang runt, runt i en extremt fartfylld variant av inomhus följa John. Att de båda vännerna hade det kul var det ingen tvekan om, men med den farten som de hade, var det nog mer tur än skicklighet att ingen gjorde sig illa.
Att Lycka behövde mer springlek än vad vare sig katten eller jag skulle kunna ge henne, märktes tydligt. Hon behövde få raca av sig ordentligt med en hundkompis.
Så vilken tur vi hade som även idag kom i väg på en riktig lek och bus promenad med Douglas och hans matte. De två små yrvädren sprang runt som små tokar, brottades och busade och hade det hur kul som helst. Så underbart roligt att se! *S*
Den promenaden gjorde verkligen underverk med mitt lilla energiknippe! Att hon fick springa av sig allt det där överskotts springet som hon samlat på sig var något hon verkligen behövde för att må bra :-)
Senare träffade vi min kompis med de två stora hundarna, och gick tillsammans med dem en lugn och härlig kvällspromenad :-)
En fartfylld, rolig och härlig dag *L*



 
Må så gott! 

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter helt underbart.

Man blir nästan lite avundsjuk.

Men bara nästan.



Eva

2010-10-14 @ 06:54:31
Postat av: Nica

ja, det var en aktiv och rolig dag :-)

2010-10-14 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0