många hundar

Om jag innan vetat att det skulle vara så många hundar på hundträffen idag, hade jag valt en annan promenadväg. Men nu visste jag inte. Så när Lycka och jag kom dit mötte vi 15(!) andra hundar och tillhörande hussar/mattar. (Aldrig att det har varit så många hundar på hundträffen tidigare när Lycka och jag vart där)
Inte helt oväntat tyckte Lycka att det var lite väl många. Men efter att hon fått stå lite vid sida om ett tag och i lugn och ro fått observera det hela, slappnade hon av och bestämde sig för att det nog, trots allt, var rätt ok ändå *L*
Precis när jag tänkte att vi skulle gå därifrån, sökte Lycka upp en liten grupp med några småhundar som hon började leka och busa med. Självklart blev det då så att vi stannade kvar ett tag till *L*
När jag först såg alla de där hundarna… men så bra det gick :-)
 
 
 
Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tackar :))

Vad roligt att Lycka hittade några kompisar som hon ville leka med :))

2010-10-28 @ 17:51:35
URL: http://jakiya.blogg.se/
Postat av: Nica

Jaa, det var verkligen jätte kul att hon gjorde det!:-D

2010-10-29 @ 07:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0