mys, gos och en halsduk

Att Lycka har varit sjuk märks, tack och lov, inte på henne. Hon är sitt vanliga pigga, goa och glada jag :-)
Hennes mage har hållit sig lugn sedan halv tio i går kväll. Men efter bakslaget som var, vet jag inte om jag vågar tro på att det verkligen är över än. Fast jag håller en tumme och hoppas, hoppas på att det nu har vänt och att det håller i sig den här gången
 
Mycket gos och mys har det blivit de senaste dagarna *L*
Men även lite stickning, den här gången blev det en halsduk
 
 
 
 
Må så gott!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas hon blir frisk nu, men är ju bra att hon är pigg iaf :)

Jag tror Freddie börjar känna att snart kommer bebisen för han sitter som ett plåster på mig, till och med går fot hela tiden så man får tvinga han att göra sina behov :) Tycker det är häftigt att se hur hundarna reagerar på att man är gravid osv :)

Hoppas ni får en riktig myshelg :)

Postat av: Nica

jag är övertygad om att våra fyrbenta vänner känner och förstår bra mycket mer än vi kan ana L

klart han håller noga koll på dig, han vet att något stort är på gång! grattis!!! :-D



ja, det känns verkligen skönt att Lycka är så pigg som hon är, annars hade det varit riktigt oroligt!

ännu så länge är det, peppar peppar, fortfarande lugnt L

hoppas att ni oxå får en härlig helg :-)

2010-10-08 @ 22:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0