äntligen hundlek

Eftersom jag inte ville att Lycka av misstag skulle råka smitta ner någon stackare med magåkomman, har vi den senaste tiden försökt undvika hundmöten. Men nu borde faran för ev. smitta sedan länge vara över, tycker jag.

 Lycka har visserligen varit pigg, men det tar ju ändå på krafterna att vara sjuk. Därför tyckte jag att det även kunde vara bra med några lugna dagar efteråt, så att hon lixom fick återhämta sig ordentligt, innan hon började busa runt med sina hundkompisar igen.

Så idag, äntligen(!), kom Lycka och jag iväg på en lek och bus promenad tillsammans med Douglas och hans matte.

Underbar hundlek och trevligt sällskap :-)





Må så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0