regnig morgonpromenad



                              


Regnet stod som spön i backen när Lycka och jag började gå vår morgonpromenad.

Först verkade det bara vara Lycka, jag och regnet som var ute. Men sen dök den ena tappra hunden, med husse/matte, efter den andra upp :-)

När vi var på hemväg mötte vi Douglas och hans matte, så vi fick sällskap med dem. Då hade det nästan slutat regna. Det var i o f s fortfarande väldigt blött i gräset, men våra små fyrbenta vänner busade ändå runt en stund och lekte roliga hundlekar tillsammans :-)

 

Efter att ha varit ute i regn och rusk, brukar min lilla fyrbent vän vara ganska så skeptisk till allt vad utomhusaktiviteter heter.  Klart och tydligt brukar Lycka visa att hon föredrar att stanna inne. Så även fast vädret senare på dagen blev helt ok, trodde jag ändå att det skulle bli lite halv knepigt att övertal henne till att följa med mig ut på fler promenader under dagen. Men Lycka var inte alls svårövertalad idag! Hon har glatt följt med mig ut på alla dagens trevlig och roliga promenader :-)

 

 

 

 

Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Eva

Såååå sööööt!

2010-09-16 @ 19:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0