vår och tio Chinese Crested

Det var ett tag sedan som jag hade möjlighet att skriva här, men nu hoppas jag på att allt ska fungera som tänkt igen :-)
Dagarns som gått sedan jag skrev här sist har varit fulla av roliga lek & busstunder, härliga promenader och självklart en hel massa mys och gos *L*
 Att Lycka allt mer sällan behöver kläder på sig när vi går ut (Happiness som inte verkar fullt så frusen av sig, verkar inte behöva kläder riktigt på samma sätt som Lycka), är ett vårtecken så gott som något!
Ett annat tecken på att våren är här, är att betydligt fler är ute och rör på sig nu. På en av våra promenader träffade vi på sammanlagt tio olika CC hundar. Nog för att jag har hört att kinesen har blivit vanligare, men aldrig tidigare har jag träffat på så många på en och samma promenad!
 
 


Må så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0