Lycka och Happiness

Lycka och Happiness hade det så roligt tillsammans när de busade runt och lekte ute i snön *S*
Tyvärr låg kameran hemma och laddade batterierna, så föreviga ögonblicket annat än i minnet, kunde jag inte göra.
Mina små trasselsuddar leker tillsammans, de delar korg och vattenskål, de ligger bredvid varandra och gnager lugnt och fint på varsitt tuggben.
Att det skulle gå så snabbt och smidigt för Happiness att boa in sig hos oss och för Lycka att acceptera vår nya lilla familjemedlem det hade jag nog varken trott eller förväntat mig
Mina underbara små fyrbenta vänner! :-)




Må så gott!


Kommentarer
Postat av: anna freddie å bilbo

Vi vill ju höra storyn om hur Happiness kom in i erat liv :) Berätta lite om hon :)

2011-02-01 @ 09:05:51
URL: http://jakiya.blogg.se/freddiebilbo
Postat av: Nica

ja men det är ju klart att jag måste göra det! :-)



2011-02-01 @ 12:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0